jump to navigation

JIDDU KRISHNAMURTI 21 ianuarie 2013

Posted by Innocentius in de-ale culturii.
trackback
Eu nu am nici un nume
Sunt ca briza proaspata din munti.
Eu nu am nici un adapost;
Sunt ratacitor ca apele.
Eu nu am nici un sanctuar, precum zeii intunecati
Nici nu stau in intunericul profund al templelor.
Eu nu am carti sacre;
Si nu ma supun vreunei traditii.
Eu nu sunt in tamaia
Asezata pe inaltele altare,
Nici in fastul ceremoniilor.
Eu nu sunt nici in idoli,
Nici in somptuoasa incantatie a unui glas melodios.
Eu nu sunt legat de teorii,
Nici corupt de credinte.
Eu nu sunt tintuit in robia religiilor,
Nici in evlavioasa agonie a preotilor lor.
Eu nu sunt prins de filosofii,
Nici captiv al autoritatii sectelor.
Eu nu sunt nici mic, nici mare,
Eu sunt adorator si adorat.
Eu sunt liber.
Muzica mea este cantecul izvorului.
Chemarea largului marii,
Ratacitor, ratacind,
Eu sunt viata.
Eu nu am nici un nume,
Sunt ca briza proaspata din munti.

Comentarii»

1. Ioan - 26 ianuarie 2013

Foarte frumos textul. Din ce carte este luat ? JK este un tip „revolutionar”. Cum sa inteleg aceasta fraza : „Eu sunt adorator si adorat.” ? Foarte greu de inteles.


Lasă un comentariu