jump to navigation

SCRIE-MI,TOAMNA! 13 Octombrie 2011

Posted by Innocentius in de-ale culturii.
trackback

Scrie-mi, toamna, in fiece zi…

scrie-mi pe suflet, scrie-mi cu frunze tarzii…

scrie-mi, toamna…sau lasa-ma pe mine sa-ti scriu…

tu doar canta-n surdina refrenul de-amagiri si pustiu

si goleste-mi din suflet povara vechii iubiri….

smulge-mi din suflet copacul greu de-amintiri

scrie-mi, toamna…scrie-mi alene cu-n vant

ce alunga furtuna si gandul acesta natang

ca iubirea se stinge cu verdele crud…

scrie-mi, toamna, si spune-mi ca este firesc

sa vad riduri pe ganduri cand in oglinda privesc…

si ca nu se sfarseste calendarul cu vise acum…

scrie-mi, toamna…ca unei frunze vestede-n drum…

scrie-mi, toamna, invata-ma cum visele mor

cand asteapta sa vina pe lume alt dor calator…

eu mai cred inca-n tine si tot simt uneori

cum clipirea din suflet strig-un stol de cocori

sa se-ntoarca sa-nvete sa traiasca oricum…

sa nu plece lasand numai neguri in drum…

scrie-mi, toamna, scrie-mi in fiece zi scrie-mi,

ca si cand timpul in loc s-ar opri…

Comentarii»

1. L - 13 Octombrie 2011

sublim…

2. ariadna41 - 31 Octombrie 2011

ma bucur ca ti-a placut…ariadna41

irinel28 - 31 Octombrie 2011

si noi, cititorii acestui blog, iti multumim cordial….

3. fatadefragi - 12 Iulie 2012

va invit sa cititi si scrierile publicate de fatadefragi pe wordpress, aceeasi ariadna41

4. L - 5 Octombrie 2012

sublim…am spus atunci la data postarii, sublim spun si acum cu emotie in ‘glas’, intr-o toamna atat de frumoasa, generoasa si…tarzie!
Scrie-mi toamna!!!

5. fatadefragi - 5 Octombrie 2012

e inca miez de toamna, cald, dulce si-amarui
doar ce-au plecat cocorii cu dragostea dintai
e inca miez de toamna, usor se-astern in cale
ingalbenite frunze scriu toamne noi in vale…


Lasă un răspuns

