jump to navigation

Alexandru Philippide – Veghe 1 Septembrie 2011

Posted by Innocentius in de-ale culturii.
trackback

Mi-e sufletul in hrube-adânci boltit:

Tăceri străvechi s-adună prin unghere,
Ca niste şerpi bătrâni ce m-au pândit.
Ascult in noapte gârbov de veghere,
Cum cade fiecare gând, gândit.

Tăcut ca vremea, orb ca un mormânt,
La căpătâiul meu de veghe sunt.

In preajma mea, prin somn, pământul geme,
Un glas in mine prinde să mă cheme,
Si simt cum in adânc de suflet, greu,
Tânguitorul glas de veghe geme,
Chemând mereu.
Si mă scobor in mine si in vreme.

Pamântul…
Spasm puternic de dragoste si ură!
In fiecare bulgăre un pumn ascuns se zbate.
Si cerul orb, deasupra, deschide-n gol o gură
Cu vineţi dinţi de stele, sclipind sălbatic toate!…

Comentarii»

1. Olga - 13 August 2012

o poti pune completa te rog.. am cautat peste tot dar nu o gasesc:(

irinel28 - 13 August 2012

din ce oras esti???


Lasă un răspuns

