jump to navigation

Tudor Gheorghe 7 Iulie 2011

Posted by Innocentius in de-ale culturii.
trackback

N-am uitat nimic din toate cate ne-a fost dat sa le traim pe-aci.
Am trait cu vrute si nevrute si-am murit cu fiecare zi,
Am tacut atata amar de vreme
Cantecele mi le-am strans de gat cand veneau spasite sa ma cheme
Mi-a fost sila si mi-a fost urat
Simt un fel de.. abur de lumina care parc-ar vrea si parca nu sa umbreasca partea mea de vina
Care a fost si care e si-acum
Dar de-o vreme simt ca se topeste sila-n deznadejde
Si ma tem de sictirul care ma-nveleste si de lipsa oricarui indemn
Mi-e frica, Doamne c-am ajuns de mult la mijloc si nu stiu
Ce-s? Intrebare sau raspuns?
Sunt mort sau inca mai sunt viu?
Ciudate sunete m-ating
Si-mi lasa urme sangerii,
Ninsorile care ma ning
Sunt prea tarzii, sunt prea tarzii..
Unde-am gresit si ce cuvant de frica mea s-a pribegit?
Si carui dor i-am fost mormant si carui soare asfintit?
Arata-mi calea si ma duc
Fara privirea cea-napoi,
Dar da-mi o lacrima de cuc
Pe-o frunza mica de trifoi,
Sa-mi fie candela pe drum
Sa-mi tie noaptea de urat
Cand nodul spanzura cu fum
Sa-mi cante-ncet atat, atat..
Ciudate sunete m-ating
Si-mi lasa urme sangerii
Ninsorile care ma ning
Sunt prea tarzii, sunt prea tarzii..
Mi-e frica, Doamne c-am ajuns de mult la mijloc si nu stiu
Ce-s? Intrebare sau raspuns?
Sunt mort sau inca mai sunt viu? […]

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

