jump to navigation

Ilinca Bernea 19 Mai 2011

Posted by Innocentius in de-ale culturii.
trackback

Vei fi în stare?

Lumea ne ţine în fălci şi ne mestecă lent
Amestecându-ne unii cu alţii până uităm cine suntem

Amintirile ne reneagă
Din când în când vin îngerii să ne măture umbrele

Vei reuşi să mă găseşti în acest ocean de suflete?
Vei ştii să-mi cureţi praful de pe faţă
Îmi vei recunoaşte privirea pe acest chip brăzdat de frică şi îndoială
Vei fi în stare?

*******************

Sunt printre cei care s-au strecurat ilicit în lume, care subzistă ilicit.
Sunt prea lungă sau prea oblică sau prea concavă ca să încap în pielea asta umană
Malaxorul de suflete n-a reuşit să scoată din mine un bun cetăţean

Fratele meu s-a preschimbat într-un bolovan
Iubitul meu într-o stea îngheţată
Prietenii mei s-au transformat în adulţi
Mama mea a devenit bărbat

Doar eu am rămas neschimbată
mi-am păstrat intacte
neputinţele
fricile
îndoielile
tristele obiceiuri
deprinse din copilărie

Câteva rămăşiţe dintr-o substanţă lirică dispărută
îmi alterează gândirea

Aşa se explică

Cum de sunt compatibilă doar cu singurătatea
şi cu lumina ascunsă în sinea lucrurilor
pe care numai eu o văd

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

